Köpa bärstol

0
0

Hej!

Jag ska hika med min 2-åring och kollar in nätet för bra bärstolar. Det finns en del tester som är gjorda, och många håller Ospreys Poco Premium högt. Någon om har erfarenheter av en bärstol, det finns ju väldigt många modeller.

Har ngn isf haft den på flyget också? Fungerar det?

0
0

Har använt tre olika märken och håller Ospreyen som bäst.

Vaude och Osprey satt båda väldigt bra på ryggen men Ospreyen har bättre lösningar, fothållarna och regnskyddet fungerar väldigt bra. Inbyggd liten skötbädd som varit väldigt bra, vet ej om den är med på nya modellerna. Framförallt finns det gott om plats för packning på Ospreyen. Sen om du behöver premium modellen är upp till dig. På premium går det att ta bort 11 liters säcken men jag har aldrig gjort det.

Sitter väldigt skönt på min rygg och dottern brukar somna efter en timme oavsett väder så jag utgår från att hon trivs i den också.

Men ta med 2-åringen och prova så den sitter skönt på dig, det blir en del vikt att bära på så det är viktigt att den är skön.

 

Osprey har en väska man kan packa ner bärstolen i för att skydda den vid t.ex. flyresor.

0
0

Hej och tack för svar!

Ja, jag har förstått Ospreyen är riktigt bra. Det där med att packa ner bärstolen låter smidigt, eftersom jag hoppas kunna hitta en på blocket innan vi åker. Man behöver inte premiumen isf, smart.

Om du bor i Skåne hör av dig, om du vill sälja den=).

mvh Malena

Visar 2 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.