Asien vintern 2016/2017

0
0

Hej! jag är 21 (snart 22) år gammal tjej som är sjukligt sugen på att åka till Asien nu i höst/vinter. tänker typ Thailand, Vietnam, Malaysia och Indonesien. vill inte ha allt skrivet i sten när jag åker utan ta det lite som det kommer! tänker 1-2 månader. någon som är i samma banor som mig? 🙂

0
0

Tjena!

Jag och tjejen ska ut på långresa nu i November och vara borta ca 6 månader.
Största delen kommer vi spendera i asien men kommer även åka en sväng till karibien som det ser ut nu :).

Vi är också inga festmänniskor även fast en öl kan vara gott :), utan vill uppleva så mkt som möjligt av länderna, dyka, osv.

Hör gärna av dig om det låter intressant, alltid kul o träffa andra backpackers – the more the merrier! 🙂

0
0

Har också tänkt mig att åka runt i Asien i höst/vinter, har tidigare åkt runt i asien så vet lite vad jag ger mig in på. Söker någon som är sugen på att hänga med.

0
0

Hej!

Jag har tänkt att åka i höst och resa runt i Asien, vet inte hur länge än dock men har tänkt mig runt 3 månader iallafall. Men har tänkt att åka slutet av oktober/början av november någon gång 🙂 Har tänkt typ att flyga till Thailand, sen börja med vietnamn, kambodja, thailand, singapore, indonesien, filippinerna typ något sådant! 🙂

0
0

Hej!

Jag har också tänkt dra iväg i höst (typ november-januari). Har inte alls bestämt vart jag vill än, bara att jag vill bort ock uppleva lite annat. Har funderat på att åka själv, men skulle vara superkul att ha en resekompis också, i alla fall i början. 🙂

0
0

Hallå! Jag kommer resa ensam till Vietnam och vara där mellan 19/12 och 6/1! Hör av er om ni vill hänga ett par dagar 🙂

0
0

Hej! jag har planer på att åka till Thailand i början av november och att stanna till mitten av januari. Kommer resa själv ifrån Sverige men vill gärna ha reskompisar på vägen runt i Thailand!

0
0

Är säkert i krokarna samma tid :):):)

Visar 7 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.