Australien, Nya Zeeland & Sydostasien 17/18

0
0

Hej!

Jag är en kille på 28 år som är väldigt berest men ger mig ut på mitt första riktigt stora äventyr i starten av Oktober 2017.

Jag har planer på att resa i 7 månader med start i Australien (Darwin eller Cairns). Vill sedan resa över till Nya Zeeland och sedan ta det lite mer spontant beroende på tid och magkänsla.

Resmål som intresserar mig som jag har med i beräkningen är Fiji, Indonesien, Filippinerna, Malaysia, Thailand, Myanmar, Kambodja, Vietnam och eventuellt Sri Lanka.

Har inte lagt upp en allt för stor plan än eftersom det är roligt att vara lite spontan och impulsiv ibland.

Hade varit roligt att komma i kontakt med människor som kanske vill följa med eller träffas på vägen?

Hör gärna av er och dela gärna historier eller tips 🙂

// Andreas

0
0

Hej där 🙂

Jag planerar tsm med min syster en liknande resa, vi åker nov 2017 och tanken är vi ska börja i Indien och därefter är tanken att besöka följande länder, Sri lanka,Kambodija, Thailand, Filippinerna, Kina, Bali, Australien …lite så 🙂

Hur ser din resebudget ut =) ?

• Andreas Folkstrand
    Jag kommer att spendera ca 100-150 tusen så jag tänker inte spara direkt ? Hade varit kul att mötas upp
0
0

Hej

Nästan samma planer

Hör gärna av dig så kan vi diskutera lite om vår ide och planer

helst via email

happy.hale@hotmail.com

tack

0
0

Hellu!

Har med ungefär samma planer. Dock inte med samma start, utan jag ger mig av till Bangkok i slutet av oktober och utgår sedan därifrån. Men kanske går att fixa ihop nått ändå, haha 🙂
Mvh

Visar 3 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.