Backpacking Asien 2017

1
0

Hej,
Sitter just nu och planerar för min backpackingresa i Asien vinter/våren 2017. Jag har redan 1 månad uppbokad med kompisar men kommer from. februari 2017 resa själv och hade då gärna mött upp någon att resa med.

Jag är en go, snart 22årig tjej från Göteborg. Har inga exakta planer på vart jag vill resa, utan är ganska spontan och tar det gärna lite som det kommer. Jag är ute efter allt från dykning till lite fest, sola och bada, vandra och upptäcka. Kan också tänka mig att arbeta under tiden om det dyker upp något kul.

Så om du/ni är i Asien runt februari och framåt och letar en skön reskompis så säg till. 🙂

0
0

Hej Maja,

Jag är en kille på 29 från GBG, spontan och gillar äventyr . Jag kommer resa runt själv i Indien och Nepal från November till Maj. Ska vandra en del och kanske jobba lite om den lusten faller på. Om det låter intressant så är du välkommen å haka på en bit på resan. 🙂

0
0

Hej!

Jag heter Hanna, är en 23 årig tjej från Västkusten. Jag kommer att resa till Thailand nu på lördag, planerar att stanna i 2-3 månader. Efter årsskiftet är tanken att åka vidare till Kambodja, Vietnam och sedan Laos, efter det har jag inga planer.

Hojta gärna till om du vill ses någonstans 🙂

0
0

Hej! Jag är en spontan och äventyrlig kille på 26 år som ska ut och resa nu i slutet av oktober! Jag kommer vara ute och resa i 10 månader. Jag landar i filipinerna i slutet av januari och i slutet av februari kommer jag flyga till bangkok!

Tänkte hoppa på ett buss pass som kommer gå via laos, Kambodja och vietnamn, hör av dig om det låter intressant!

Min mail har du härkullakullaberg@gmail.com

Mvh

Marcus

Visar 3 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.