Indien Sydostasien och Oceanien 2017

Stängd
0
0

Hej!
Jag är en trettioårig tjej som planerar att resa till Indien, Sydostasien och Australien Nya Zeeland 4 1/2 månad med start från mitten av januari 2017. De länder jag vill besöka är Indien, Sri lanka, Thailand, Malaysia, Vietnam, Kambodja, Indonesien, Filippinerna, Australien och Nya Zeeland. Jag tänker kombinera resandet med studier på distans. Som person är jag lugn och är främst intresserad av natur, stränder, kultur och mindre byar och orter. Söker en eller flera tjejer att dela denna resa med som jag ser enormt mycket fram emot. Jag skulle gärna vilja ses och börja detaljplanera resan redan nu så ju snabbare desto bättre. Så har du liknande planer – hör av dig!

0
0

Hej Danny! Har du mail jag kan nå dig på?? Försökte svara på ditt medd men fungerade inte av någon anledning.

0
0

Jag är i Indien från November till nån gång i februari 🙂

0
0

Hej du! Jag kommer göra en likande tripp, jag lämnar sverige den 26okt och flyger mot fijiöarna!
Stannar till mitten på november och därefter åker jag till nya Zeeland där jag kommer vara i ca 6 veckor!
Sen flyger jag till filippinerna och stannar i ca 5 veckor för att sedan åka mot Thailand laos, Kambodja och eventuellt Vietnam! Sen åker jag ner mot Malaysia, Indonesien, Singapore och bali!

Dock är jag kille 😛 Men hojta till om du kommer vara på någon av dom platserna:)

// Marcus

0
0

Hej Marcus!
Kul att höra från dig. Ja det låter som att vi definitivt kommer att besöka samma länder iaf till delar:-) Har du någon emailadress man kan nå dig på om det skulle bli aktuellt att vi möts upp någonstans?

Josse

0
0

Hej!
jag och tjejen kommer vara i sydostasien 2017 🙂

kolla in min tråd om det låter intressant
http://www.backpacking.se/Discussion/ShowPost.asp?PostId=455983

0
0

Hej Danny! Åker gärna med er om våra resrutter passar! 😊 Sett din tråd, the more the merrier + bra att kunna dela på kostnader mm.

0
0

Hej Emmelie, då möter jag gärna upp dig i Indien om våra rutter passar. Ska du runt i hela Indien eller var befinner du dig i början på 2017?

Visar 7 resultat