Sydostasien from januari 2017

0
0

Hej!
Jag är en trettioettårig tjej som kommer att åka till Sydostasien, Indien och Sri Lanka, och i mån av tid och intresse, även Australien och Nya Zeeland. Jag planerar att vara borta i 4 1/2 månad och tar avstamp i Bangkok dit jag bokat en resa den 15/1 2017. Stannar förmodligen i Thailand ett tag och bara tar det lugnt innan jag tar mig vidare till Vietnam och Kambodja. Länder jag främst vill besöka är Thailand, Vietnam, Kambodja, Malaysia, Indonesien, Filippinerna, Indien och Sri Lanka. Jag är främst intresserad av öar, stränder, natur, kultur och mindre turistiga ställen som mindre byar. Jag gillar även att fotografera. Vill mest ta det lugnt och leva det enkla livet. Jag kommer att kombinera resandet med studier på distans i musikteori. Nu letar jag efter en eller flera tjejer att dela denna fantastiska resa med. Så har du liknande planer – tveka inte att höra av dig så kan vi fortsätta planeringen tillsammans!

0
0

Hejsan!

Jag kommer vara komp.ledig ifrån mitt jobb hela februari och är sugen på att dra ut med ryggsäck, dock lockar ej Thailand. Jag är mest intresserad av soft strandliv, se kultur, natur och djur. Men även lite fest. Hör av dig om du är intresserad att mötas upp nere i Asien.

Med vänlig hälsning Kristina

• Josa A
    Hej! Kul att höra från dig! Vilket/vilka länder tänker du dig i februari? Vi kanske kan ha kontakt och se om det klaffar? Har du någon mail eller liknande man kan nå dig på? Hälsningar Josse
Visar 1 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.