Backpacking 2017/18

0
0

Hej!

Jag är en glad och social tjej född 1995. Jag vill ut och resa i 5+ månader nästa vinter och söker resesällskap då jag tycker att de skulle va roligt att dela denna upplevelse med någon/några.

Jag är sugen på att dra till Australien, Thailand, Malaysia, Vietnam, Kambodja, Filippinerna, Singapore och Indonesien. Självklart kan vi diskutera vidare fall du/ni vill till något mer ställe eller något ni inte vill till osv.

Jag är ute efter att se en del men även ha roligt bara, som en del fest, och NJUTA! Mycket nya minnen och en massa skratt.

Jag lägger upp redan nu och frågar för att man kanske ska hinna planera, spara och lära känna varandra lite innan man drar iväg.

Hoppas någon tycker detta låter som en kanonidé. Bara att höra av er! 🙂

0
0

Hellu!

Har med samma planer!
Hör gärna av dig antingen här eller på facebook om du hittar mig där 🙂

Annars är mailen Christian.Andreasson@hsmab.com

Mvh

0
0

Hej! jag har ungefär samma planer, vill bara till Australien också!

har du hittat någon resekompis än? hör gärna av dig på facebook annars: Anja Ljoljic 🙂

 

0
0

Hej har ungefär samma planer som du, hör gärna av dig om du forfarande söker reskompis 😀

Facebook: Erika Lydin

0
0

Hej! Jag är inne på samma spår som dig! Hör mer än gärna av dig på Facebook så kan vi prata vidare 😀
/Alice Burland

0
0

Heej, är inne på samma spår! Jag skulle dock gärna vilja komma till japan också. Såå om du inte redan hittat någon eller om ni eventuellt vill ha meden till assnäll och cool (får man beskriva sig själv som cool ens?!) tjej så får du gärna höra av dig, så kan vi prata mer om det!

// Emmy Nilsson

Visar 5 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.