Backpacka i Sydostasien fr.o.m. nov

0
0

Hej!

Jag är en tjej på 23 år från Värmland som har tänkt backpacka i några månader.

Vill få med Thailand, Vietnam, Kambodja, Malaysia, Filippinerna och Bali, Indonesien.  Då jag verkligen vi se och uppleva länderna har jag tänkt stanna i vardera land i ca 1 månad men inget är skrivet i sten och jag tänker att man tar det som det kommer.

Har tänkt en budget på ca 10k/mån.

Vill åka i början av november. Söker någon/några som har tänkt något liknande som man kanske åtminstone kan börja resan ihop med.

Är det någon som är sugen eller som vill veta mer så kan ni väl höra av er.

0
0

Hej!

Hanna heter jag, 24 åring från Göteborg. Är sugen på att dra iväg en månad eller så till Thailand med start i november.

Var ute på en 6månaders trip förra året och tanken är att börja plugga till våren så därför kan jag bara åka en månad.

Men om du vill, så kan vi ju starta resan ihop ?

Hör av dig så kan vi prata vidare!

0
0

Hej!

Hanna heter jag, 24 åring från Göteborg. Är sugen på att dra iväg en månad eller så till Thailand med start i november.

Var ute på en 6månaders trip förra året och tanken är att börja plugga till våren så därför kan jag bara åka en månad.

Men om du vill, så kan vi ju starta resan ihop ?

Hör av dig så kan vi prata vidare!

0
0

Åker troligen mot Asien i början på november! Hur lutar dina tankar? Ser ut som att ja åker mot Vietnam till att börja med! 🙂

  • Hanna
    Åker troligtvis 26/11, kommer inte iväg tidigare pga jobb.. Hur set din plan ut?
  • Frida Jonsson
    Hej! Tyvärr blir de nog försent för min del! Jag befinner mig i Kanada nu sedan en dryg månad. Åker till US den 20onde & hade tänkt lämna landet den 2november. Asien blir de nog bara en månad för min del då ja känner att tre månader ute är tillräckligt denna gäng! ;) men isf önskar ja dig ett stort lycka till på ditt äventyr Hanna! ☺️
Visar 3 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.