Backpacka genom sydostasien Oktober t.om. början av Januari

0
0

Tja!

I morgon beger jag mig ut på min första backpacking-resa genom sydostasien. Vill bland annat hinna se de flesta öarna i Thailand, uppleva Vietnam och kambodja innan jag beger mig till Sri Lanka i början av januari för att möta upp min flickvän och familj!

Detta är min första resa, och jag åker själv och därför tänkte jag försöka höra mig om någon är ute och reser just nu och skulle eventuellt vilja mötas upp någonstans på vägen/eventuellt resa runt lite tillsammans.

Jag heter då Karl, jag är 20 år gammal och är bosatt i Uppsala och har länge drömt om att få åka iväg och se mig runt i världen. Anledningen till varför jag åker själv är väl just för att kunna bli lite mer självständig samt som att ingen av polarna varken har intresset eller pengarna för att vilja följa med – så då får jag åka själv helt enkelt!

Hör gärna av er om ni är ute på resande fot eller kanske befinner er i ett av dem länderna jag är sugen på!

0
0

Hej Karl! Vart befinner du dig i början av november? Åker över till Asien då & de skulle vara kul att mötas upp om de hade passat!

Visar 1 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.