Asien början av 2018, någon!?

0
0

Halloj 🙂 23 år från Halmstad och tänkte dra till Asien i början av januari 2018, 3-4 månader beroende på hur långt pengarna räcker. är inne på att resa omkring i Thailand då jag gjort de tidigare och älskar de (!!!) Besöker gärna fler länder så som philippinerna, Malaysia, Singapore, Vietnam eller liknande, helt öppen för förslag!!! Vill mest se och uppleva nya platser och leva livet, glassa på stranden och ha det jävligt gott helt enkelt! Har dock ingen som är sugen/kan åka med så tänkte kolla här om någon sitter på liknande planer? Hör isåfall av er!!! 🙂 

0
0

Hej! Jag är intresserad!! Jag är också väldigt sugen på rundresa i Asien, har pratat om det länge men aldrig passat riktigt bra förrän nu. Jag är 24 år och bor för tillfället i Uppsala, men flyttar till Skåne igen i december. Har planer på att resa i januari -18 och söker reskompisar. Jag är intresserad av att upptäcka nya platser, testa på nya saker och träffa nya människor.

0
0

Hej! Jag är också intresserad! Låter riktigt najs!!

0
0

Hallå där har du hittat någon rese kompis 🙂

0
0

om det blir något bokat så hör av dig! Är ute just nu med min bästa polare, blir kvar till mars/april. Kommer också från halmstad ✌️

0
0

Tjena!

Vi verkar ha ungefär samma planer. Åker ner till Thailand den 21a Januari. Tänkte dra vidare till Filippinerna efter det och hoppa mellan olika öar. Precis som du kommer jag vara borta tills pengarna är slut och hoppas kunna vara iväg i ca 5-6 månader.

Andra länder jag gärna åker tillbaka/till är Burma, Vietnam, Malaysia, Singapore  och kanske Laos.

Det enda jag har spikat i dagsläget är Thailand (eftersom jag flyger dit) och Bali för att möta några gamla backpacking-vänner.

Hojta till om du/ någon annan i tråden vill mötas upp någonstans. Är väldigt flexibel denna resa.

Såsavi,
Max

0
0

Hei,

Er noen av dere i Thailand mellom 14-28 mars?
Reiser ned alene, og kunne tenke meg å møte noen 🙂

0
0

Hej! Är också sugen på att resa i Asien från och med januari 2018 och framåt. Har ingen kompis som kan åka iväg och resa några månader, men känner att det hade varit jättekul att åka tillsammans med någon/några! 🙂 

Har inte heller några färdiga planer men vill väl i stort sett bara ha kul och ta det lugnt på stranden, och uppleva nya platser och så.

Visar 7 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.