Tjena! Är en grabb på 19 år och studerar fortfarande, till våren är min tid som student slut och vuxen livet börjar för mig! Tänkte jobba 1-1,5 år innan jag påbörjar min resa mot Australien!
Är de någon där ute som är intresserad av att följa med på en grym backpacking resa!? Krav på ålder spelar ingen roll, inte kön heller. Har vi bara samma intresse, samma mål med resan så är det toppen. För mer info är de bara att slänga iväg ett meddelande så ska jag svara så fort jag kan!
Mvh en glad student som inte kan vänta!
- Du måste logga in för att kunna kommentera
Tjena Alex!
Hur går det med reseplaneringen? Jag kom precis tillbaka från Australien, var där ett halvår ensam men man träffar ju folk på vägen 🙂
Ska tillbaka i höst/vinter för att sälja min fina campervan som jag bodde i, kommer inte ha så mycket tid att resa nu på ett tag.
Lycka till med äventyret!
- Christel Jacobson svarade 6 år sedan
Hallå där! 🙂
Hur går de med reseplaneringen? Själv åker jag iväg på min första backpacking resa redan nu i höst till Thailand! De är så de pirrar i magen haha! Letar du fortfarande resekamrat till Australien? Jag har tänkt att bara resa under de kommande åren och Australien hade varit kul att ta sig an! Och varför inte träffa nya vänner längs med vägen? 😉
- Embla Larsson svarade 6 år sedan
Vänligen logga in först för att skicka.