Hejsan! Tänkte åka ner till Australien i slutet av februari, inget flyg bokat ännu! Men tänkte flyga från köpenhamn till sydney, är väl så långt jag har planerat haha. Är oftast väldigt öppen för förslag och vill uppleva mycket. Men så kommer man till den grejen där alla vänner har egna planer och man ska ge sig ut på sin första backpacking själv. Känns bra men skulle ändå kännas tryggare att vara två. Är det någon annan som har samma plan, som till och med kanske vill flyga ner tillsammans eller bara mötas upp?
- Du måste logga in för att kunna kommentera
Kolla i Facebook gruppen Svenskar i Sydney, där brukar folk som redan är i Australien leta resekompisar. Kika också på min guide om att backpacka i Australien, där kan ni säkert hitta ett eller annat tips! http://emeliestravels.com/2011_august_till-alla-blivande-aussie-backpackers/
- Emelie Persson svarade 8 år sedan
Hej!
Jag planerar att Åka till Australien 🙂
En idé var är att köpa en campervan ihop med någon och sedan köra omkring i och se så mkt som möjligt av den underbara naturen, haha he
Hade varit ett minne för livet det..
Är helt öppen för förslag och vill gärna träffa nån som vill se mer av Australien för landet intresserar mig.
Planerar dock att göra det senare på året 2017 när jag har fler semesterdagar att ta ut.
Tanken är minst 6-7 veckor.
Mvh Mikael 🙂
- mikael Johansson svarade 8 år sedan
Hej Cassandra!
Är på samma stadie som dig, jag har jobbat ihop pengar nu så att jag ska kunna resa i början av nästa år! vart jag reser eller vad vi gör är jag väldigt öppen för men har precis som du skrev lite tankar på Australien och kanske efter de även Nya Zeeland! Kompisen jag skulle åka med har dragit sig ur och jag är på jakt efter nån att åka med då jag skulle tycka det var roligare om man var två(eller fler!!).
/Caroline, 19år.
- Caroline Nilsson svarade 8 år sedan
Vänligen logga in först för att skicka.