Backpacka Asien 2017

0
0

Hej allihopa! Jag tog studenten här i min lilla håla i våras och nu känner jag verkligen att det börjar bli dags att komma härifrån, jag behöver bara hitta någon att åka med.

Jag har möjlighet att vara borta i ungefär 6 veckor och jag planerar att åka i februari typ, kanske lite tidigare eller lite senare. Jag har tänkt mig att börja i Thailand och gå igenom några öar, därefter åka till Malaysia och sedan Bali. Men jag är såklart öppen för förslag, klämmer gärna in nåt mer land!

Jag är framförallt ute efter en resa med äventyr (vill prova på att surfa, hoppa fallskärm, åka på utflykter, ja allt möjligt), och strandhäng på olika paradisöar. Sen tackar jag ju inte heller nej till drinkar och party någon kväll!

Hör gärna av er om ni är ute efter ungefär samma sak (även om ni vill vara borta en längre tid, vi kan ju starta resan tillsammans i alla fall), Sabina Vejo på facebook 🙂

0
0

Hej!

Jag planerar att åka iväg nästa år i minst 6 veckor.

Vill verkligen pröva en längre resa och upptäcka mycket och allra helst med en resepolare.

Jag hade dock Australien i tankarna då det intresserar mig men det hänger inte enbart på vilket land man väljer känner jag så jag är helt öppen för förslag och vill gärna träffa nån som man kan åka med.

Planerar dock att göra det senare på året 2017 när jag har fler semesterdagar att ta ut.

Tanken är minst 6-7 veckor.

Mvh Mikael 🙂

0
0

Hej

Det var intressat att läsa din text. jag hade själva samma saknar kring min nästa rundresa.

det skulle vara mkt bra om v kunde prata närmare om vår planer

hör gärna av dig.

tack

0
0

Hejsan! Skrev till dig på fb ?

Visar 3 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.