Backpacking Asien vinter 2016/2017

0
0

Hej!

Jag är 23 år, glad, spontan och social som är redo att hitta nya äventyr och träffa nya människor i vinter.

Min tanke är att backpacka i Sydostasien ifrån november till januari i vinter. Jag har inga exakta planer på vilka länder jag vill till just nu, utan tänkte boka en resa ner och sedan ta det lite som det kommer, göra det som känns bäst i stunden helt enkelt. Jag har givetvis massor med saker jag vill se och ställen jag vill besöka, men tycker bättre om att vara lite spontan och göra saker när det känns rätt.

Jag vill jättegärna ha någon/några att resa med, om det skulle vara så att man vill göra olika saker när man väl är där nere så har jag inget emot att man splittrar på sig. Kön och ålder har ingen betydelse, men vill gärna att man ska vara lite likasinnad i alla fall.

När jag är borta vill jag hinna med att se så mycket som möjligt och har inget emot att bo billigt, för pengarna vill jag hellre lägga på upplevelser. Jag har inget emot att ha några lugna dagar på stranden eller gå ut och ta några glas, men det är inte fokus på den resa jag vill göra.

Om det finns några likasinnade där ute så hör jättegärna av er, så kan vi prata mer! 🙂

Kram
Stina

0
0

Hej!
Jag har exakt samma tankar!
Håller på att kolla runt lite, men åka själv? hur blir det?
Jag heter Amanda, är 24 år, har pluggat turism och även jobbat utomlands.
Just nu är jag inne i en depp period, livet stå still och jag vill ha äventyr!

Jag drömmer om att få se hela värden, har dock ingen att göra det med.
Låter jag som en person du vill åka med så släng, har svårt att beskriva mig själv, men är öppen och lätt att snacka med, skrattar gärna.

Kram
Amanda

0
0

jag Söker resesällskap till en backpacking resa till Asien.

Länder jag hade tänkt besöka är:

Laos, Thailand, Kambodja, Malaysia och Indonesien =ca 17 dagar. sen Vietnam ca 13 dagar, Kina 1 vecka, Japan 1 vecka och Indien 1 vecka, detta är förslag på 7/8 veckor men är öppen för förslag, spontana förändringar dit vinden blåser osv.

En avvägningen mellan att se så mycket som möjligt men också kunna njuta på varje ställe och kunna stanna nån mer dag om lusten faller på. Sen att hinna med lite sedvärdheter eller utfoskning av landskapet, åker gärna till nationalparker osv helldre än storstäder och upptäcker mer udda delar av landet än de stora turist fällorna. Vill inte lägga för mycket pengar och bor gärna billigt.

Jag är 29årig tjej som söker alla från 18-40år som känner sig resesugna.

mail: (ferrari9876@hotmail.com) ta bort parantesen

Visar 2 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.