Central och Sydamerika 2017

0
0

Hola! Jag ska resa runt under hela året 2017 i, landar i 1/1 Januari i San Jose i Costa Rica. Söker reskompisar att joina med och upptäcka olika länder i Central och Sydamerika. Jag är resvan tjej gjort två halvårs resor till Asien och Australien Nya Zealand förut. Vill plugga spanska i Costa Rica och ta det lugnt till att börja med. Ta kontakt med mig på F.b så kan vi se hur vi kan hjälpa varandra och ha kul och resa ihop. Häng på! Anna-Maria Borger

0
0

Hej Anna-Maria!

Jag är också en tjej som är riktigt sugen på Centralamerika, jag är sugen på Panama, Mexiko och sedan flyga över till Kuba och ev Jamaica. Jag kommer nog åka i mars/april ngn gång och vill gärna vara borta ett par månader (ska senast vara hemma i Sthlm i aug). Jag har rest runt i Asien en hel del men aldrig själv och denna gång är tanken att ge sig ut härifrån sj och förhoppningsvis möta upp någon =) är du sugen på samma länder kan vi nog matcha varann!

Har inte haft FB hittills men inför min resa har jag skaffat det, hade dock svårt att hitta dig!

0
0

Hej!

Hag skall iväg på en liten tripp. Åker till Miami först, men är själv från 4/3 och en vecka framåt, vet ni vart ni kommer att befinna er?

Har rest en del och är ganska lättsam av mig. Har aldrig varit iväg själv dock 🙂

Med vänlig hälsning Katia

Visar 2 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.