Indien, Sri lanka, Filippinerna, Indonesien och Australien eller NZ våren 2017

0
0

Hej!
Jag är en trettioettårig tjej som just inlett en fyramånaders backpackingresa i Sydostasien. Befinner mig fn i Thailand. Jag har resesällskap tom ca 18 mars. Därefter avser jag  besöka Indien, Sri lanka, Filippinerna, Indonesien (här vill jag som jag tänker nu åka till Sumatra, Flores, Komodo och papua) och Nya Zeeland. Avslutar i NZ i slutet på maj då jag åker till Bangkok för en eller två dagar innan jag åker den sista biten hem. De förstnämnda länderna besöks inte nödvändigtvis i den ordningen jag räknat upp dem, beror lite på vad som blir smidigt och sällskapet:-)  men dessa länder vill jag alltså ha sällskap till. Som person är jag lugn och är mest intresserad av natur, stränder, kultur och mindre orter ”det genuina”. Jag gillar även att fotografera. Vill mest ta det lugnt och leva det enkla livet. Jag kommer att kombinera resandet med studier på distans i musikteori. Nu letar jag efter en eller flera tjejer att dela denna fantastiska rutt med. Så har du liknande planer – tveka inte att höra av dig så kan vi fortsätta planeringen tillsammans!

Visar 0 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.