Resesällskap till Sydamerika eller Centralamerika i sommar 2017

0
0

Hej på er alla!

Jag är en skåning på 29 år boendes i Stockholm, i sommar hade jag tänkt resa omkring i några veckor i Syd- eller Centralamerika och undrar om någon vill följa med på hela eller del av resan? Jag gillar att resa själv men det är awesome med sällskap när jag gör sådana här typ av resor!

Planeringsmässigt har jag kollat på visum och vaccin, men är ganska öppen till utformningen på resan samt när i tid, jag tänker mig att man reser mellan länderna med buss/bil utan några fasta datum mer än flyget dit och hem igen. Det jag gillar är äventyr och spontana upplevelser så känner du att du är någon som inte behöver dagsscheman när du reser omkring, hör av dig!

Jag är inte låst till den delen av världen heller om någon skulle vilja ha sällskap någon annanstans i världen. Jag är mest ute efter likasinnade travellers som man kan uppleva äventyr med!

Hör av dig om det låter intressant eller du har något matnyttigt tips!

// Patryk

0
0

Hej Patrick,

jag vill gärna följa med.Vilken destination har du tänkt börja flyga till. Vill gärna boka flygbiljett så snart som möjligt.

Mvh

Jakob

• Patryk .
    Jag tänkte börja med Belize, för att avsluta med Panama, och har hittat ett schysst flyg via New York på både dit och hemvägen. Då får man även en dag i NY på dit och hemvägen vilket är awesome!
  • Jakob Lindén
    Toppen har du möjlighet att lägga till mig på facebook. Bor du i närheten av Stockholm? När vill du resa? Med vänlig hälsning Jakob
Visar 1 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.