Vi söker crew som vill följa med oss på ett grymt seglings äventyr under året 2017. Vi kommer att kasta loss i Nya Zealand i april månad och förhoppningsvis når vi Phuket 8 månader senare.
Vi kommer att på vägen spendera tid i:
Nya Zealand, Nya Caledonien, Vanuatu, Solomon Öarna, Papua Nya Guinea, Australien, Indonesien, Singapore, Malasia & Thailand
Resan blir lång och vi har delat upp den i 3 etapper för att göra det lättare för folk att följa med.
- Nya Zealand, Nya Caledonien, Vanuatu, Solomon Öarna, Papua Nya Guinea, Australien
- Australien, Indonesien, Singapore
- Malasia & Thailand
Resan kommer att bli tuff men helt fantastisk, kolla in http://www.baydreamer.se för mer detaljerad information.
//Daniel & Anna
- Hejsan :) glad tjej här som vill uppleva Australien med härliga människor! Någon som känner likadant?
- Oj! Så trög jag är! Lade kommentaren på fel plats. Ignorera
- Du måste logga in för att kunna kommentera
Hej!
Richard heter jag och är 29 år gammal. Jag och min sambo Isabell ( 31 år ) läste Er annons och tycker verkligen att ”segeläventyret” ni skrivit om låter riktigt intressant, verkligen en resa för livet. Vi är lite nyfikna på vad man ska planera in för budget ( läs vad det kommer att kosta )
Vad kostar det att hänga med på hela resan?
Vad kostar det att hänga med på en utav etapperna?
Sedan undrar vi såklart även utifall det skulle behövas någon erfarenhet av segling osv att kunna hänga med?
Tacksamma för svar!
Mvh / Richard & Isabell
- Richard svarade 7 år sedan
Hej Richard!
Du hittar den mesta information om resna, kostnad osv på vår hemsida: http://www.baydreamer.se.
Om du inte hittar vad du/ni undrar över är det bara att kontakta oss via email.
Angående seglings-erfarenhet: du behöver ingen erfarenhet, inom nån vecka så kan du allt du behöver kunna om segling.
Hörs snart igen
Mvh
Daniel & Anna
- Daniel & Anna svarade 7 år sedan
Nu har vi 2 platser på första etappen som startar nu i april månad! Vi söker med ljus och lykta efter äventyrliga killar/tjejer som vill följa med oss på denna 12 veckors segling!
Du kan kontakta oss via vår hemsida!
//Daniel & Anna
- Daniel & Anna svarade 7 år sedan
Läste just ert inlägg! Skulle ju vara ett fantastiskt äventyr att åka med 🙂 behöver man vara duktig på att segla?
- Jill Christensson svarade 7 år sedan
Vänligen logga in först för att skicka.