Syd/centralamerika 2018 resekompis/ar sökes! :)

0
0

Hej!

Mitt namn är Julia och jag är nitton år. Tog studenten i våras och jobbar just nu för att få ihop sista slantarna till min s.k drömresa som skulle vara Syd /centralamerika under 2018. Det jag helst av allt vill göra är att vandra Inkaleden, resa till Galapagosöarna och se vackra Buenos Aires, resten tar jag som det kommer. Har rest en del i mitt liv men detta blir min första utomlandsresa själv och söker därmed någon/några personer/person som skulle vilja hänga med då det inte känns helt tryggt som tjej att resa alldeles själv 🙂 plus att jag ser det som en otroligt rolig möjlighet till att träffa nya vänner!

På resan vill jag se natur, kultur, vandra och besöka olika sevärdheter. Alltså inte en partyresa där man vaknar klockan 16 varje dag. Spelar egentligen inte så stor roll om du är tjej eller kille så länge du är en härlig person med samma reselust som mig!

Lite mer om mig:

Som person försöker jag se det positiva alla situationer och har fått höra att jag har ett bra lokalsinne. Tränar och tycker om att måla. Jag tycker lika mycket om att gå ute i skogen som att sitta på en uteservering med kompisarna. Jag är öppen för det mesta och känner du att du går i samma tankebanor får du gärna höra av dig så kanske vi kan slå våra kloka huvuden ihop!

Hälsningar Julia 🙂

0
0

Hej Julia,

Jag ska backpacka runt Sydamerika nästa år 2018 och kommer att börja med att volontärarbeta i Rio de Janeiro i februari. Jag är där i 1 månad och sedan tänkte jag ta mig runt Sydamerika, har du redan bokat din resa och isåfall när åker du? Jag kommer också att åka helt själv och det skulle vara kul om vi kunde resa ihop eller mötas upp i något land 🙂

/Kelly

Visar 1 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.