Thailand, Bali osv.. andra förslag? höst 2016

0
0

Sprallig tjej på 20 år här! är jäkligt sugen på att dra iväg i höst! tråkigt att åka ensam och ingen av mina kompisar är på att resa iväg nu, vill ha sällskap med någon/några trevliga personer! Thailand och bali är något jag vill till men andra förslag vore ju toppen! Någon som är sugen på att dra iväg och äventyra och leva livet med mig i några veckor ? 😀 hör av er ! (tjej eller kille spelar ingen roll, inte ålder heller, men kanske inte för mycket äldre än mig )

  • Christine
    Jag funderar på att åka själv till Bali i höst nån månad, vore ju kul med sällskap. Hur länge hade du tänkt vara borta?
0
0

Vart tar du vägen sen då? 🙂 Ska du åka hem eller vidare någonstans?

0
0

Åker troligen vidare en stund till Kuala lumpur, någon vecka bara och sen till Indien i 2-3 månader 🙂

0
0

Låter asum 😛

0
0

”Låter asum :P” – Evelina (Evetravel)

Om du bestämmer dig för att åka så släng iväg ett meddelande om du vill ses över en öl på någon strand!

0
0

Hej, Jag åker till fijiöarna hela november, december och januari siktar jag på att vara i nya Zeeland för att sedan åka över mot bali/ Indonesien och vidare upp mot Thailand. Jag planerar att vara borta 8-9 månader.

0
0

Hejhej, Jag har lite små tankar kring Bali, Gili och Lombok för att bland annat ta dykarcertifikat, lära mig surfa, snorkla med manta rays och bestiga vulkanen Rinjani i Lombok. Har inte världens största budget men vill få ut så mycket som möjligt utav en månad (oktober) på kanske 30-40t. Om någon tycker det låter intressant hör gärna av er 🙂

0
0

Hej!

Vi är två killar som åker Thailand, Malaysia, Bali under December 2016 – Januari 2017 och det hade varit trevligt att träffa lite nytt folk! 🙂

Skicka ett meddelande om ni har lust! 🙂

// Marcus

0
0

Hej!
Jag har tänkt att åka till Bali nu i början utav oktober. Har ingeting mer planerat för tillfället utan är öppen för förslag! Tycker om att sola, bada, festa, upptäcka nya saker och skulle gärna lära mig att surfa. Även att ta dykarcertifikat vore super kul.

Hör gärna av dig om det låter intressant så kan vi prata mera!

0
0

Jag funderar på att åka själv till Bali i höst nån månad, vore ju kul med sällskap. Hur länge hade du tänkt vara borta?

0
0

Jag är i Indonesien och kommer till Bali den 21 sep och stannar i typ en månad framåt om du vill hänga!

Visar 10 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.