Reskompis sökes för backpacking i Asien i början av 2019

0
0

Hejsan!

Jag är en glad tjej på 19 år som söker en resekompis som skulle vilja backpacka runt i Asien med mig. Tänkte avresa runt februari 2019, men är självfallet flexibel. Planen är att resa tills jag tröttnar eller tills pengarna tar slut. Har tänkt mig att resa till Burma, Laos, Vietnam, Kambodja, Malaysia, Indonesien (Bali) & Filippinerna men är självfallet öppen för ändringar. Har ingen specifik plan ännu så det kan vi nog skapa tillsammans!

0
0

Jag är ingen resekompis men jag riktigt bra backpackerböcker som inspiration!

The Beach av Alex Garland (utspelar sig i Thailand), Backpacker av Emily Barr samt hysteriskt roliga En tripp till Indien av William Sutcliffe och den svenska backpacker-romanen Hippiespåret av Fredrik Sandberg. Alla finns på tex bokus och som e-böcker.

Hög igenkänningsfaktor om backpackers jakt på kickar, paradisstränder och bananapancake:)

0
0

Hellooo

Jag kommer att resa runt i Sydostasien från och med mitten av januari (eller däromkring), kan vi tajma in nån eller några sträckor så är jag down, beror lite på vad för slags resenär du är 😛

0
0

Jag ses gärna i Filippinerna är där mellan 27 jan till 27 feb 🙂 reser själv 🙂

0
0

Hej, är inne på samma planer som du, det ända som saknas är att det hade varit kul att hitta någon/några att kunna resa ihop med!? 🙂 bor 2 mil från Östersund, är du sugen på att eventuellt planera ihop något tillsammans så hör av dig! Här, eller Alexander Narcis Elofsson på fb!

Kort om mig:  En glad och social 25 årig kille som älskar nya utmaningar, träffa folk och resor så klart. Har varit 2 gånger tidigare i Indien och Nepal. Är egenföretagare sedan 5 år inom hushållsservice och försäljning. Naturen, resor, träffa folk, prova på nya saker och utmaningar är min passion.

0
0

Hej!

Är i samma ålder som du och sugen på att resa. Hör av dig på min insta om du vill sadverabyy 😀

0
0

Jag och min kille (19 och 21 år) åker till Thailand i slutet av Januari, sen vidare mot kambodja, vietnam, malaysia, indonesien, filippinerna, singapore och kina. Lite dykning, ö-turer, sevärdheter, vandringar och äventyr står på planeringen. Bara säga till om du vill mötas upp nånstans! 🙂

0
0

Jag är jättesugen på att haka på!! så om du fortfarande letar någon (eller någon annan i kommentarerna?) får ni gärna skriva här eller på insta @annamood 🙂

0
0

Hej! Är också en tjej på 19 år, söker du fortfarande sällskap?:)

0
0

Hej! Är också en tjej på 19 år, söker du fortfarande sällskap?:)

Visar 9 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.