Sällskap genom Asien 2019

0
0

Hello fellow youths!

Söker skönt sällskap till backpacking genom Asien, vill helst genom Indien, Kina och Japan men sydöstra Asien är också intressant, hela kontinenten funkar också!

Har aldrig rest och insåg nyligen att jag inte borde spendera resten av mitt liv i lilla Sverige, hur länge har jag inte bestämt och kan vara borta på obestämd tid men vet att jag skulle vilja åka någon gång under första kvartalet 2019!

Kort om mig: Kille, 21år som kommer från en liten stad längst ner i Dalarna, tycker matlagning  och naturen (bor inte med renar och sover i hydda om du trodde det) men gillar att bingea serier och käka snabbmat också. Är relativt öppensinnad, objektiv, ironisk och jävlig, men kan också vara otroligt lugn och trevlig att prata med också, tycker jag iaf.

Skriv gärna och berätta lite kort om dig själv, vart du vill åka, ~budget och annat trevligt om du skulle vilja hänga med på äventyr (:

0
0

Tjenare Grabbar! 🙂
Här har ni en social, trevlig, äventyrlig och underbar grabb på 26 år som ska resa lite i Asien.
Jag reser från Kenya den 4/1 till Macau i Kina för att hoppa bungyjump sen drar jag vidare till Kambodja Phnom Penh den 11/1 sen får vi se. Men det lutar sig åt Kambodja, Vietnamn, Laos sen kanske hemåt från Laos eller Burma beroende på hur snålt man lever och hur mycket pengar som finns kvar 🙂

Men jag har en budget på cirka 50.000kr så det blir snålt och om man är fler som drar tillsammans så blir det billigare med att boka rum osv 🙂

Jag är just nu i Kenya så jag har tyvärr inte möjligheten att ses IRL där hemma i kalla Sverige men vi kan snacka med varandra via whatsapp (telefon).

Robin Kungsman heter jag på Facebook

0
0

Vill du ha inspiration till din Indien/Asienresa så läs hysteriskt roliga ”En tripp till Indien” av William Suitecliffe eller ”Hippiespåret” av Fredrik Sandberg. Båda rolig läsning om jakten på kickar i backpackervärlden:)

0
0

Tja grabbar!

Är en social och lättsam kille i mina bästa år. Söker en resekompis till min Sydostasien resa från slutet av jan till början på mars.

Planen är att börja på Bali och sen vidare Singapore, Malaysia, Thailand och ev Kambodja. Är du inte sugen på hela rutten vore det kul med sällskap en bit eller att mötas upp.

 

Är inte så kräsen och öppen för det mesta. Alltifrån häftiga vandringar och naturupplevelser eller bara turistande utflykter och diverse kulinariska upplevelser  till badande och festande. Kort sagt mycket skoj och upplevelser men också tid för vila.

 

PMa här så kan vi snacka vidare vid ev intresse! 🙂

0
0

Hej, hej!

Jag är en 18 årig tjej som också är inne på att åka till Asien i/efter sommar.

Hade varit kul att åka tillsammans!

0
0

Hej, är inne på samma planer som du, det ända som saknas är att det hade varit kul att hitta någon/några att kunna resa ihop med!? 🙂 bor 2 mil från Östersund, är du sugen på att eventuellt planera ihop något tillsammans så hör av dig! Här, eller Alexander Narcis Elofsson på fb!

Kort om mig:  En glad och social 25 årig kille som älskar nya utmaningar, träffa folk och resor så klart. Har varit 2 gånger tidigare i Indien och Nepal. Är egenföretagare sedan 5 år inom hushållsservice och försäljning. Naturen, resor, träffa folk, prova på nya saker och utmaningar är min passion.

Visar 5 resultat
Ditt svar

Vänligen först för att skicka.